środa, 21 stycznia 2015

It’s only slaughter , we’re only liars

It’s only blood

Moja głowa lekko pulsuje, 
powoli zakochuje się w rytmie chillwave
zielona chmura wydobywająca się z moich płuc
pozwala mi na chwilę zapomnienia
poczuj to ze mną, przeniknij przez skórę
dotknij mojego czoła, oddychaj 

czemu łódź jest tak daleko, od dawna zadaje to pytanie
czemu aż tam uciekłeś ode mnie, brakuje mi beztroskich rozmów
pijanych chwil, nocnych rozmów, prostej prawdy
uwielbiałam gdy broniłeś mnie słowami wypowiedziany w przestrzeń
kiedy to na moim ciele pokazywały się coraz to większe siniaki
cieszę się, że wracasz do mnie

A za to przez Ciebie, za to dostaje wrzodów na żołądku,
pojawiasz się raz na jakiś czas i znikasz kiedy Ci wygodnie
nie potrafię Ci pomóc
nikomu nie potrafię

co ja tutaj robie...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz