środa, 5 marca 2014

"Czy widzisz tam za rogiem tego alkoholika? Tak samo bym wyglądał gdyby nie muzyka"
- zmaza
***

Dziwisz się z jaką łatwością rozwiązuje glany i wskakuje w rytmiczne basy zupełnie sprzecznych rytmów, muzyka jest odzwierciedleniem duszy, moja jest podzielona na miliony skrawków, spala je jedynie dźwięk. Buduje agresje, pobudzam się co rano dawką stuprocentowego polskiego punku,  popołudniowe comowe powroty zmuszają mnie to stanu przemyśleń, biegi w skocznych rytmach spalają kalorie i niszczą nagromadzenia tłuszczu, wszystko współgra z moim nastrojem. Świadomie można pokierować swoim stanem- możliwe.

 ***

Powroty do domu stają się milsze od kiedy bywam tam bardzo rzadko. Mój stary pokój już nie przypomina mi o końcowym rozpadzie, uśmiechają się teraz z jego ścian kolorowe rysunki, a w ciemnych rogach które były moim schronieniem stoją kolorowe pluszaki. Bije z niego jasność.

***

Siedząc przy grobowcu i czytając wyryte słowa ‘w życiu piękne są tylko chwilę’ łapią mnie krótkie wspomnienia, te dobre i chwytam telefon bo chciałabym się podzielić smutkiem ze starym znajomym – tylko dlatego, że zdarza mi się zapomnieć że jego też już nie ma. Trzymam policzek na zimnej płycie i czuje woń drogiego trunku i czuję że jestem tylko dlatego że ty okrywasz mnie niebieskim kocem.



Całusy, mała istotka. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz